Direktlänk till inlägg 14 mars 2016

╰☆╮ Tove Lo - Habits (Stay High) - Hippie Sabotage Remix

Av Tom Keiser - 14 mars 2016 18:08

Efter debutalbumet följde ett sanslöst år med två grammisar, 300 miljoner spelningar på Spotify och succé i USA. Men vad händer nu då, Tove Lo? Cafés Klas Ekman ställde svenska superstjärnan mot väggen.

Tove Lo - Habits (Stay High) - Hippie Sabotage Remix

╰☆╮  ╰☆╮ ╰☆╮ ╰☆╮

 "Habits"

I eat my dinner in my bathtub
Then I go to sex clubs
Watching freaky people gettin' it on
It doesn't make me nervous
If anything I'm restless
Yeah, I've been around and I've seen it all

I get home, I got the munchies
Binge on all my Twinkies
Throw up in the tub
Then I go to sleep
And I drank up all my money
Dazed and kinda lonely

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

Pick up daddies at the playground
How I spend my day time
Loosen up the frown,
Make them feel alive
Oh, make it fast and greasy
I'm numb and way too easy

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

Staying in my play pretend
Where the fun ain't got no end
Ooh
Can't go home alone again
Need someone to numb the pain
Ooh

Staying in my play pretend
Where the fun ain't got no end
Ooh
Can't go home alone again
Need someone to numb the pain

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

╰☆╮  ╰☆╮ ╰☆╮ ╰☆╮
Sverige

ag åt min middag i mitt badkar
Sen går jag till sexklubbar
Ser på sjuka människor som blir upphetsade
Det gör mig inte nervös
Om något är jag rastlös
Ja, Jag har varit med om det förut och jag har sett det allt
Jag kommer hem, Jag har sötsug
Vräker i mig alla mina Twinkies
Kastar upp i karet, sen går jag och lägger mig
Och jag söp upp alla mina pengar
Smakade ganska ensamt
Du är borta och jag måste hålla mig hög
Hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Hög hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Spenderar mina dagar inlåst i ett töcken
Försöker glömma dig babe, jag faller tillbaka ner
Måste vara hög hela mitt liv för att glömma att jag saknar dig
Hämtar upp pappor vid lekplatsen
Som jag spenderar min dagtid
Mjukar upp min bistra uppsyn, får dem att känna att de lever
Jag gör det snabbt och flottigt
Jag vet att jag är alltför lätt
Du är borta och jag måste hålla mig hög
Hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Hög hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Spenderar mina dagar inlåst i ett töcken
Försöker glömma dig babe, jag faller tillbaka ner
Måste vara hög hela mitt liv för att glömma att jag saknar dig
Stannar i mitt spel, låtsas
Där det roliga inte har något slut
Kan inte gå hem ensam igen
Behöver någon att döva smärtan
Stannar i mitt spel, låtsas
Där det roliga inte har något slut
Kan inte gå hem ensam igen
Behöver någon att döva smärtan
Du är borta och jag måste hålla mig hög
Hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Hög hela tiden för att hålla dig från mina tankar
Spenderar mina dagar inlåst i ett töcken
Försöker glömma dig babe, jag faller tillbaka ner
Måste vara hög hela mitt liv för att glömma att jag saknar dig

╰☆╮  ╰☆╮ ╰☆╮ ╰☆╮

alt israledor



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Tom Keiser - 15 april 2016 13:10

Med en ny och cool app som kallas yPinion, Adam vill veta vilken klippa du föredrar Brasilianska modellen Pietra Zigmundo / ...

Av Tom Keiser - 14 april 2016 14:04

I detta avsnitt av Shreded, skär Adam Saaks en klänning på Mila Kaladjurdjevic i Hollywood Hills. Denna video är vacker att titta på. Njut av!     Titta på Adam Saaks skära levande är en se att tro det erfarenhet. Han ger ett inslag av kreativ...

Av Tom Keiser - 13 april 2016 22:04

Lauma GRAND DEFILERA LINGERIE Magazine höst 2016- 2017 av Mode Channel. ✄ ✂✄ ✂LINGERIE Magazine höst 2016- 2017✄ ✂✄ ✂✄ ✂ /     ...

Av Tom Keiser - 13 april 2016 06:29

Tre rosa poster varje kvinna bör äger.   den coolaste passfodral med initialer i guld från Deriwe som andas lyx (fast till budgetpris). Längtar redan tills nästa flight utomlands så det kan invigas. Parfymen Le Vie est Belle Florale från Lancô...

Av Tom Keiser - 13 april 2016 05:49

Titta på lockande och sensuell catwalk av Pretty Wild underkläder eftersom det avslöjar sin AW 2015 kollektion under Mercedes-Benz Fashion Week i Amsterdam. Aldrig missar de svarta och vita spetsar korsetter i ett stycke monokinis och tvådelade li...

Ovido - Quiz & Flashcards