Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Tom Keiser - 24 mars 2016 23:16

╰ ☆ ╮Boho chic bohemisk boho stil  hippie chic Bohème vibe zigenare mode indie folk 70-talet. ╰ ☆ ╮

 topha  topha 2

Av Tom Keiser - 24 mars 2016 06:06


Lunac är gatukonst graffiti alltid imponerade på mig. Han är en sann ikon i Zagreb, personer som han själv Zagreb. Jag älskar mitt jobb så mycket talang som aldrig upphör att förvånas över hans konst.

Han ger nytt liv till staden!

Njut av denna blygsamma samling av mina favorit konstverk: 

 online1test  casininio aestheticstudio  online1test  online1test

 casininio

Av Tom Keiser - 24 mars 2016 02:59


♀✮♀✮♀✮ ♀


Grammy Fashion 2016: klänningar från röda mattan

♔♔♔ Bella Hadid bär förvånansvärt sexig svart klänning med rätt "femme fatale" utseende. Detta är en av mina favorit ♀ ♀ ♀ ♀ ♀

Jag glömde nästan, den här klänningen som designats av Alexandre Vauthier

Carrie Underwood är en omfattande svart klänning är för den libanesiska designern Nicolas Jebran,

Selena Gomez med en mörkblå skimrande sexig klänning designad av Calvin Klein

Taylor Swift bär uppkäftig klänningar designade av Versace Atelier här

Ellie Goulding 'bär en söt rosa Stella McCartney lång klänning.

det är allt

 topgs  atopgs topgs  aestheticstudio  topgs

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards