Alla inlägg den 8 april 2016

Av Tom Keiser - 8 april 2016 14:25

Medan promenader längs Tbilisi i Georgien, är det lätt att lägga märke till massor av graffiti målningar. Mycket mer än i någon annan stad, jag var tur att besöka

Den Graffitis nedan är från DR Love

  szinbadpanzio  szinbadpanzio

 szinbadpanzio  szinbadpanzio

Av Tom Keiser - 8 april 2016 10:13

Idag har jag ge dig en samling av 10 Fashion Life hack som alla bör veta! Några av dessa ni kanske redan vet, men det är min favorit mode hackar så jag trodde jag skulle testa dem och dela dem med dig i denna video! Ta inte det här videoklippet för stort allvar, det är bara en liten bit av kul !! Hoppas du njuter!

  szinbadpanzio  szinbadpanzio

 szinbadpanzio  szinbadpanzio

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards